wtorek, 19 lutego 2013

Harlem Shake?

Od kilku dni, a może nawet tygodni zaobserwowałam dziwną modę na tz." harlem shake". Do końca nie wiem o co  chodzi z tą "modą". Na każdym filmiku zaś przez pierwszą część utworu tańczy jedna osoba, a inni na nią nie zwracają uwagi. Po czym boom! Wszyscy zaczynają tańczyć w dziwnych strojach wykonując dziwne ruchy. Na youtube.com można spotkać tego mnóstwo!! na demotywatory.pl czy kwejk.pl też się z tym spotkałam.
Zastanawiam cię o co c'mon i nie wiem :) Przynajmniej "Gangnam style" poszedł w odstawkę i Weekend.
Przygotowując się do napisania tej notki troszkę się przygotowałam i oto co znalazłam:

Impreza w wojsku Norwegia vs. Marine's


Tańce w szkole

Zabawa w stacji telewizyjnej w studiu nagraniowym 

Wyczyny drużyn pływackich


I moja ulubiona. Impreza studencka w męskim gronie.

A wy co o tym wszystkim myślicie? Może macie swojego ulubieńca? 
Zamierzam umieścić też dwa filmy dotyczące mojego otoczenia. Pozdrawiam gorąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz